Kyllä kiehuu näin 7 vuotta laajakaista-asiakkaana olleena.Sopimuskausi loppui huomaamattani puolitoista kuukautta sitten ja nyt avaan eka laskun ja lennän p..seelleni.
Asiakaspalvelun mukaan ..pyritään ilmoittamaan jne..lässytystä. MINKÄÄNLAISTA ilmoitusta sopimuskauden katkolla olemisesta en ole saanut.
Vinkkinä vaan että näin asiakkaista kyllä pääsee eroon, katson tällaisen toiminnan olevan totaalisen loukkaavaa ja pitkäaikaista asiakkuuttani totaalisesti aliarvioivaa. Riitautan laskun ja irtisanomiseenhan tällainen johtaa, se lie selvää. Vaikka saisin 10 EUR/kk laajakaistatarjouksen, se ei korvaa menettämääni aikaa,tällainen on asiakkaan pettämistä ja kiusaamista ja oman asiakaspalvelunne ajan aliarvioimista.
PS. Kannattaa käyttää gmail yms sposteja vitaaleissa toiminnoissa, spostien vaihtaminenhan tässä on se suurin tulossa oleva homma. Tulenko takaisin ? En elinaikanani eikä lapseni.
10 M laajalaista 44,35 EUR/kk ja lasku ohessa !
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.