Link Information
Uptime: 0 days, 3:14:59
DSL Type: ITU-T G.993.2
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 7.350 / 89.941
Data Transferred (Sent/Received) [B/B]: 0 / 0
Onko ihan normaalia?
Sivu 1 / 1
Ja ping näyttäis langattomasti 71
Pistetää tästä viel lisää infoo
DSL Connection
Link Information
Uptime: 0 days, 3:18:47
DSL Type: ITU-T G.993.2
Bandwidth (Up/Down) Dkbps/kbps]: 7.350 / 89.941
Data Transferred (Sent/Received) iB/B]: 0 / 0
Output Power (Up/Down) DdBm]: 429496707,1 / 11,7
Line Attenuation (Up/Down) DdB]: 24,3 / 14,0
SN Margin (Up/Down) DdB]: 5,9 / 6,6
System Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ----
Chipset Vendor ID (Local/Remote): BDCM / IKNS
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): -
Error Seconds (Local/Remote): 0 / 0
FEC Errors (Up/Down): 4.096 / 18.553
CRC Errors (Up/Down): 4 / 0
HEC Errors (Up/Down): 0 / 0
DSL Connection
Link Information
Uptime: 0 days, 3:18:47
DSL Type: ITU-T G.993.2
Bandwidth (Up/Down) Dkbps/kbps]: 7.350 / 89.941
Data Transferred (Sent/Received) iB/B]: 0 / 0
Output Power (Up/Down) DdBm]: 429496707,1 / 11,7
Line Attenuation (Up/Down) DdB]: 24,3 / 14,0
SN Margin (Up/Down) DdB]: 5,9 / 6,6
System Vendor ID (Local/Remote): TMMB / ----
Chipset Vendor ID (Local/Remote): BDCM / IKNS
Loss of Framing (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Signal (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Power (Local/Remote): 0 / 0
Loss of Link (Remote): -
Error Seconds (Local/Remote): 0 / 0
FEC Errors (Up/Down): 4.096 / 18.553
CRC Errors (Up/Down): 4 / 0
HEC Errors (Up/Down): 0 / 0
Hei ddouble
Eihän nuo logit vaimennusten puolesta hyvältä näytä. Sama tilanne näkyy myös täältäpäin katsottuna. Onko sinulla käytössä jokin pitempi puhelinkaapeli alkuperäisen (n. 2m) johdon sijaan? Voisit kokeilla resetoida palvelureitittimesi tehdasasetuksille pitämällä laitteen "reset"-nappia pohjassa n. 30s ajan.
Eihän nuo logit vaimennusten puolesta hyvältä näytä. Sama tilanne näkyy myös täältäpäin katsottuna. Onko sinulla käytössä jokin pitempi puhelinkaapeli alkuperäisen (n. 2m) johdon sijaan? Voisit kokeilla resetoida palvelureitittimesi tehdasasetuksille pitämällä laitteen "reset"-nappia pohjassa n. 30s ajan.
Mukana tullu kaapeli puhelinpistokkees kiini ja modeemi resetoitu vaikka kuinka usein
Ja vielä lisänä oo kokeillu noissa muissakin puhelinpistokkeissa jotain on noin 5kpl ja vaan tossa yhdessä joka on eteisessä toimii edes tämän verran
Hei ddouble
Jos yhteytesi toimii vain yhdestä pistokkeesta ja yhteys hidastelee näin, kannattaa jättää asiasta suoraan vikailmoitus. Modeemi sinulla on uusi ja omalla johdolla kiinni, en siis epäilisi sitä vian aiheuttajaksi.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Jos yhteytesi toimii vain yhdestä pistokkeesta ja yhteys hidastelee näin, kannattaa jättää asiasta suoraan vikailmoitus. Modeemi sinulla on uusi ja omalla johdolla kiinni, en siis epäilisi sitä vian aiheuttajaksi.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.