Skip to main content

100/10 muuttui 10/10, Update: *Korjattu*

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

laajakaistani oli tänään hetken poissa käytöstä. Modeemin uudellen käynnistyksen jälkeen liittymä alkoi toimia, mutta nopeus oli 10/10 vaikka liittymäni on 100/10.

Sinulla on käytössäsi korkein nopeusluokka.

Sonera Laajakaista Valokuitu 100M/10M
Käytössä

3 kommenttia

  • May 3, 2013
Hei Erre,

Katselin liittymäsi tiedot ja profiilina on tuo 100/10M, mutta modeemia ei näy linjalla nyt ollenkaan. Onko modeemisi päällä nyt?

Jos modeemisi on päällä ja yhteysnopeus näyttää edelleen 10/10M, niin vika voi olla verkon puolen kytkennöissä.

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä niin selvitetään ongelma, niin saadaan nopeudetkin kohdilleen.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • May 3, 2013
Modeemi on ollut päällä uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Joo, pitääpäs huomenna soitella.

  • May 6, 2013
Lauantaina soitin ja tehtiin vikailmoitus. Tänään maanantaina korjattu, vika oli kytkennöissä. Nyt toimii taas. Ja oli oikein mukava ja asiantunteva korjaaja :)