Skip to main content

100/10 toimii 10/10

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mitäs kettua.. Kokeillu soittaa asiakaspalveluun mut en pääse robottia pidemmälle ja periaatteesta en halua tuhlata aikaa ja rahaa helpsoniin.
Yhteys avattu jo yli kuukausi sitten, mutta ei ole ollut aikaa hoitaa tätä kuin vasta nyt.
Onkohan piuhat ihan oikeissa paikoissa siellä teidän soneran päässä?
Pääseekö tästä 2v sopparista irti vai pitääkö tuskailla? On kokeiltu konffailla useiden eri ihmisten toimesta ja plääplää. Apuva!

3 kommenttia

  • December 11, 2012
Hei Ergos,

Liittymällesi oli jostain syystä mennyt väärä profiili päälle ja tästä johtui hidastelu. Pahoittelut tästä.

Nyt pitäisi olla 100/10M käytettävissä. Kokeilethan yhteyttä nyt uudelleen?

  • December 12, 2012
Kyllä ja nyt pelittää! Mitenkä, saakohan jotain korvausta kun kuitenki 29.10 asti ollu liittymä?

  • December 13, 2012
Moi ergos,
Kyseessä on meidän virheemme, joten tulemme ehdottomasti huomioimaan tämän laskutuksessa. Hyvä juttu että nyt lähti pelittämään niin kuin pitää!