Tervehdys!
Vasta vaihdettiin liittymä 10/1 -> 100/10 (valokuitu, viihdepaketti) ja latausnopeuteen olen tyytyväinen, mutta lähetysnopeus on liian pieni/hidas. Kuten teidän sivuilla lukee:
"Valokuitu-liittymissä nopeus on enintään mainittu maksiminopeus, mutta pääsääntöisesti vähintään puolet tästä nopeudesta."
Eli olisi mukava jos liittymän lähetysnopeus olisi tuo 5 Mbit/s, mutta aikaisemmin, edellisellä liittymällä, lähetysnopeus oli pari viikkoa 20Mbit/s (en tiedä miksi), joten olen melko varma että pitäisi saada koko nopeus käyttöön.
http://dl.dropbox.com/u/68273182/ZUploa ... -57-53.png
55.03 Mbit/s / 0,62 Mbit/s
Profiilissani pitäisi olla asiakasnumeroni jos sitä tarvitsee, kiitos jo etukäteen!
100/10 valokuidun lähetysnopeus liian pieni/hidas
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.