Skip to main content

100/10M valokuitu, yhteys 8megaa!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

100/10M valokuitu, yhteys 8megaa! Alkoi eilen! Tein vikailmoituksen äsken netissä.Mitä helve*ttiä!? Mokkulaki on nopeempi

1 kommentti

  • April 5, 2012
Hei w33q!

Harmi, että liittymälläsi on vikaa. Olet kuitenkin jättänyt vikailmoituksen ilmeisesti palvelupyyntönä? Tekninen Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä sen perusteella ja toivottavasti vika saadaan korjattua mahdollisimman pian.

Profiilistasi löytyvällä asiakasnumerolla ei valitettavasti löytynyt liittymätietoja, mutta voit päivittää sinne liittymänumeron ilman väliviivaa tai asiakasnumerosi (löytyy esim. viimeisimmältä laskulta), jotta voimme jatkossa palvella sinua täällä paremmin.