Moi,
Ajattelinpa kysyä, että olisko täällä jollain vastaavanlainen yhdistelmä (100/5 kaapeli / Cisco EPC3000 + Buffalo WZR-HP-G300NH) ja miten on toiminut? Itselläni on ollut kyseinen parivaljakko käytössä parisen vuotta ja nyt kun vanha palveluntarjoaja (Turun kaapelitv) sulautui Soneraan alkoi temppuilu. Soneran verkkoon siirtymisen ja ilmeisesti jonkinlaisen häiriön takia viikon verran yhteys on muutenkin tiuhaan pätkinyt, mutta lisäharmia tekee se, että ilmeisesti yhteys (tai Buffalo) ei kunnolla palaudu noista katkoksista. Kaapelimodeemiin ledit kyllä syttyvät palamaan ja link-ledi vilkkuu, mutta tietokoneet (toinen langattomasti ja toinen rj45:llä yhdistetty reitittimeen) ilmoittavat että ei ole internet-yhteyttä. Lähinnä itseäni kiinnostaakin onko ongelma kenties Buffalon asetuksissa vai onko yhteys oikeastikin poikki, vaikka modeemissa ledit iloisesti palavatkin...
100/5 kaapeli / Cisco EPC3000 + Buffalo WZR-HP-G300NH HÄIRIÖ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.