Eli mul on toi 100/5mb kaapeli ,tää on toiminu moitteettomasti viime viikkoon asti. Huomasin viimeviikol ajureita imutellessani et mikäs ihme kestää ku max 200kb/s ottaa vaan tavaraa ku tavallisesti tulee 5-8Mt/s,tein nopeus testit ja eihän se antanut kuin hiukan alle 2mb. olen ottanut yhteyttä vika-automaattiin ,mutta ei jaksais ihan viikkotolkul oottaa et tää alkas vörkkiin oikeil nopeuksil.
Sivu 1 / 1
Jos automaatti ilmoitti tehneensä vikailmoituksen, ei auta kuin odottaa että se on käsitelty. Tarvittaessa paikan päälle lähetetään asentaja mittaamaan signaali talojakamosta ja tarvittaessa asunnosta. Tästä yleensä ilmoitetaan tekstiviestillä. Jos vikailmoituksen jättämisestä on kulunut jo yli kaksi arkipäivää, kannattaa sinun tiedustella asiaa vikapalvelunumerostamme 0206 90101.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.