Hei,
Minulle tuli nettilasku sähköpostiin ja yllätys oli, että nettimaksu oli vain 22,42€ kun se on ollut aiemmin n. 45€ - mistä hinnan muutos johtuu?
Olisi hyvä jos Sonera ilmottaisi jos hinta muuttuu ettei tarvitse ihmetellä ja luulla, että kyseessä on feikki. Toki kävin tarkastamassa soneran sivulla laskut ja kyllä hinta piti paikkansa tuo 22,42€
100M/5M hinnan muutos?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.