Satuimpa tossa eilen pitkästä aikaa käymään siinä torstai iltaisin olevalla soneran nettikaupassa missä niitä erikoisempia tarjouksia on. No siellähän oli just sopivasti 100 megasen netin tarjous kahden vuoden sopimuksella 20e/kk hintaan. Vähemmän yllättäen oli taas ehdoissa että ei koske vanhoja asiakkaita.
Tällä hetkellä siis käytössä samaan hintaan 10 megan netti. No ilmeisesti siellä ajatellaan että sehän ei ole soneralle niin tuottavaa. Pistää kyl vähän ihmetyttään tämä nykyisten asiakkaiden kohtelu. Millä tavalla sonera uskoo voittavansa meidän sydämmet tollaisella toiminnalla jos ei ihan tieten tahtoen saa naittaa itseään uudelleen 24kk sopimukseen(joita ylipäätään halveksun kun silloin vaihtoehdot jää pariksi vuodeksi olemattomaksi) jos sellainen mahdollisuus on? Se mitä haen takaa että jos uusille asiakkaille ollaan valmiita myymään liittymä tietyyn hintaan niin miksi vanhat asiakkaat ei voi tehdä sitä samaa? Voittojen maksimointi?
No, ei kai tuolla sit loppujen lopuksi niin väliä. Kai se pitää vain odotella 9kk vielä tällä 10mb netilla ja laittaa DNA:n kaapeli kun kerta ovat jo usempaan otteeseen kosineen sitä 22e/kk hintaan. Nopeuskhan olis 100/50, mikä olis sekin aika hyvä plussa tohon soneran perus 100 megaseen nähden kun se todellisuudessa on vain 100/10. Kunnon uppikaistalle kun tänä päivänä pilvipalvelujen myötä on aina vain enemmän käyttöä.
Sivu 1 / 1
Minulle tuli tekstiviestinä 28.5 huikea tarjous jatkaa nykyistä 10Mb sopimusta hintaan 39.90 €/kk (nyt hinta 20,00 €/kk) ja viestissä kerrottiin vielä että tarjous on voimassa 1.6 saakka. Ihmettelin hinnannousua ja löysin Soneran sivuilta tuon samaisen 100Mb tarjouksen, tilasin nettikaupasta ja kohta tulikin viesti että määräaikaisuus kestää vielä 9.8 saakka ja pitää palata silloin uudelleen niiden tarjousten merkeissä jotka ovat tarkoitettu nykyisille asiakkaille. Voisiko joku Soneran väestä vastata mikä ajatus tämmöisessä on, tai siis muu kuin se että aina löytyy joku hölmö kuka vastaa tuohon tekstiviestiin TILAA. Ja jännästi oli unohtunut tuossa "tarjouksessa" mainita että milloin määräaikaisuus loppuu, viestistä sai kuvan että ihan niillä hetkillä kun "tarjouskin" oli voimassa kokonaista 4 päivää vaikka soppari loppuu kahden kuukauden kuluttua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.