Skip to main content

10Mb kaistan nopeus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Minulla on kesästä saakka ollut 10Mb -kiinteistölaajakaista. Kertaakaan nopeus ei ole ylittänyt
4,6 Mb. Eli alle puoleen jäädään. Miksi? Pitääkö jättää puolet maksusta maksamatta?

1 kommentti

  • December 29, 2009
Jos yhteys on toteutettu asuntoon adsl-tekniikalla, löydät ohjeita hidasteluun Ohjeet ja vinkit -sivustoltamme.

Jos käytössä on ethernet-yhteys ja käytät jotain reititintä, pätevät samat ohjeet myös siihen. Jos tietokone on kytketty suoraan datapistokkeeseen, kannattaa tietokoneelta varmistaa, että mikään ohjelma ei käytä kaistaa tietämättäsi. Tietokone kannattaa myös tarkistaa virusten ja haittaohjelmien varalta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu