Minulla on kesästä saakka ollut 10Mb -kiinteistölaajakaista. Kertaakaan nopeus ei ole ylittänyt
4,6 Mb. Eli alle puoleen jäädään. Miksi? Pitääkö jättää puolet maksusta maksamatta?
10Mb kaistan nopeus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.