Hei, tilasimme kiinteän 10MB valokuitulaajakaistan joka kytkentä päivänä toimi ongelmitta ja täydellä nopeudella. Tämän jälkeen yhteys on kuitenkin katkeillut ja nopeus pudonnut jo alle 1MB mikä tekee netin käyttämisen miltein mahdottomaksi. Tilauksen yhteydessä ostimme uuden Zyxel-merkkisen modeemin joten nopeuden putoaminen ei pitäisi olla siitä kiinni. Nopeus on myös yhtä matala käytettäessä nettijohtoa kuin langatontakin. Hidas nopeus ei myöskään johdu tietokoneistamme sillä vaikka koneella yrittäisi mennä vaikka vain teidän nettisivuillenne, sivun lataamisessa kestää silti kauan. Asumme aivan keskusta-alueella kerrostalossa joten yhteyksien pitäisi olla hyvät. Olemme myös suojanneet nettimme salasanalla joten kukaan muu ei voi sitä käyttää tietämättämme.
Sanni
A
Hei SaveYou,
Lisäisitkö asiakasnumeron tai liittymänumeron tietoihisi, niin tarkistetaan tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä. Muodossa 346123456 tai 333123456.
Lisäisitkö asiakasnumeron tai liittymänumeron tietoihisi, niin tarkistetaan tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä. Muodossa 346123456 tai 333123456.
A
Hei, lisäsin liittymänumeron nyt omiin tietoihini.
A
Hei SaveYou,
Liittymällesi olikin jo tehtynä vikailmoitus. Ongelma pyritään selvittämään mahdollisimman pian. Saat viestillä tietoa kun vikailmoituksen käsittely etenee.
Liittymällesi olikin jo tehtynä vikailmoitus. Ongelma pyritään selvittämään mahdollisimman pian. Saat viestillä tietoa kun vikailmoituksen käsittely etenee.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.