Skip to main content

11.12.2012

  • December 11, 2014
  • 10 kommenttia
  • 1 katselukerta

Eilen siis piti olla käytössä laajakaista, eipä näy vielä ainakaan.

Koskahan olisi käytössä?

10 kommenttia

  • December 12, 2012
Hei jarihoo!

Pahoittelut viivästyksestä. Lisäisitkö tilaus- tai liittymänumerosi profiilisi tietoihin asiakasnumeron paikalle, niin pääsemme katsomaan mikä toimituksessa on tilanne.

  • December 12, 2012
Nyt on liittymänumero.
Koitin asiakaspalveluunkin eilen soitella, sanoivat vain että soittelevat takaisin myöhemmin, selvittävät asian. Eipä oo kuulunut.

  • December 13, 2012
Hei jarihoo,
Onko yhteydenottoa tullut vieläkään?

  • December 15, 2012
On tää kyllä niin surkeaa.

Eli siis 11.12.2012 piti olla laajakaista kytkettynä, seuraavana päivänä soitto ja kyselyä asiakaspalvelusta, siellä sanotaan että soita vikapalveluun, soittoa vikapalveluun ja siellä sanotaan että ottavat yhteyttä.

Odotellaan ja odotellaan, kunnes perjantaina 14.12.2012, kolme päivää siitä kun laajakaistani piti olla jo asennettu, niin vikapalvelusta soitetaan, ja sanotaan että ei juuri nyt asennus vain onnistu?!

Miten niin ei onnistu? Voisinko saada vähän lisätietoja ja aikataulua että missä tässä nyt mennään?
Kaiken tämän muun lisäksi perjantaina 14.12.2012 LASKU TULEE?!
Mistä minä maksan tässä, laskun mukaan laajakaistasta mutta en todellakaan maksa siitä koska en sitä näillä näkymin ilmeisesti tämän vuoden puolella saa, koska asennus nyt ei vain satu onnistumaan.

  • December 17, 2012
jarihoo: On todellakin surkea tilanne! Syvimmät pahoittelut heti alkuun.
Nyt on vielä niin, etten löydä lisäämälläsi liittymänumerolla mitään tietoja. Löytyisikö sinulta tilausnumeroa tai asiakasnumeroa? Vaihtoehtoisesti otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme, jotta homma saadaan kuntoon.

  • December 17, 2012
Tilauksen päivämäärä: 19.11.2012
Tilausnumero: 4824410

  • December 17, 2012
Hei jarihoo ,

selvittelin tilauksen etenemistä, ja harmikseni voin todeta, että aikataulussa ei nyt olla. Kärsivällisyyttäsi kysytään vielä, koska en pysty tälle illalle saamaan vastausta missä vaiheessa toimitus on. Laskutus kuitenkin alkaa vasta kun liittymä on toimitettu. Kiirehtimispyyntöä on jo laitettu eteenpäin ja Toimituksesta ilmoitetaan sinulle heti kun tarkka asennusaika on tiedossa. Toivotaan että liittymä toimitetaan pikapuolin ja voit olla tyytyväinen laajakaistaliittymääsi :)

  • December 18, 2012
Noh, missähän vaiheessa se nyt on?

Saakohan tämän viikon aikana?

  • December 18, 2012
jarihoo: Joudumme vielä odottamaan. En saanut toimituksesta vielä tarkkaa asennusaikaa, mutta lupasivat kiirehtiä ja ilmoittaa sinulle heti kun aika on tiedossa.

  • December 20, 2012
Voi taivas..

Ehkä ensi vuonna.