Skip to main content
Viime viikon torstaina nostettiin nopeus 24M - yhteyteen.. Puhelimen toisessa päässä luvattiin, että viikon sisällä pitäisi olla kaikki kunnossa ja nopeus olisi noussut. Kuitenkin, nyt siitä on jo viikko eikä edes Omilla Sivuilla lue vielä liittymätyypin olevan 24M/1M vaan edelleen siellä lukee tuo 1M nopeus. Sähköpostilla saatiin viime viikolla tieto s-postiin tehdystä tilauksesta, mutta ei vain kuulu eikä näy. Kauankohan vielä menee?

Lisäksi liittymänhallinta - sivuilla lukee tällainen:

"Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."
Jos asia on edelleen ajankohtainen ja haluat että nopeuden noston tilauksen tilanne tarkistetaan, lisää asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.

Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.

Vastaa