Menin sitten maksamaan laajakaistalaskuni kahteen kertaan, peräkkäisinä päivinä.
Kuinka sonera tämän huomioi nyt tai tulevaisuudessani?
- ihan kun ei jo tarpeeksi soneralle menisi muutenkin -
Sivu 1 / 1
Kemmari: Liikasuoritus hyvittää seuraavaa laajakaistalaskuasi.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitän tiedosta ja jään innolla odottamaan seuraavaa (0mk) laskua tai sitä seuraavaa, kallista, "normaalihintaista" laskua.
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Kemmari: Liikasuoritus hyvittää seuraavaa laajakaistalaskuasi.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Odotettu 0 -lasku saapui. Ei tietenkään nollalaskuna vaan 0,40€ laskuna.
Mistä tuo lisä 0,40€ siihen ilmestyi?
Kyseessä on heinäkuun alusta voimaan tulleen arvonlisäveron korotuksen vaikutus hintaan. Korotus näkyy ensimmäistä kertaa heinäkuun laskussa. Etukäteen maksettu summa oli suuruudeltaan vanhalla arvonlisäveron mukainen eli tässä tapauksessa 0,40 euroa pienempi.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.