eli sama tietokone,samat johdot,sama modeemi,sama nopeus(teoreettinen).
ennen oli FSP:tä eli Forssan seudun puhelimelta 2 meganen kiinteä laajakaista.
halvemman perässä kun juoksin,niin törmäsin soneraan.muutama eke halvempi kuussa kuin tuo FSP.
netin tarjoamin nopeustestien perusteella kysynkin,miksi FSP:n aikana nopeus oli n.2.2 megaa kun soneran aikana nopeus on max.1.75megaa?
sonerahan on vuokralla FSP:llä?,mutta olisihan se silti suotavaa että 2m olisi 2m,kun laitteet ja letkut/johdot on tasan samat kuin aikaisemmin.johtuuko tämä "vuokran antajasta" vai mistä?
2 megasen oikea nopeus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.