Terve.
Lueskelin tuossa muitten ohjeita on olen käynyt soneran ohjeetkin läpi. Lähetin keskiviikkona vikailmoituksen ja sain tänään perjantaina osittaisen vastauksen kysymykseeni miksi minun ostama maxspeed 24mb on tällä hetkellä maxspeed 14mb.
Asun noin kilometrin päässä palvelimesta niinkuin soneran laajakaista-asiantuntija aamulla 7.22 soitti ja sanoi. Soneran päästä henkilö on kuulemma rajannut nettiyhteyteni 16.1mb. Henkilö myös sanoi että vikailmoituksia ja häiriöitä tulee liikaa jos nettiyhteydestäni annettaisiin täysikaista tulla onko näin ? Sain Soneralta keskiviikkona tuon Zyxelin P600HW-D1 ja hetken päästä tuli myös tämä 24mb joka osottaitui puolituksi.
Vanha 2mb/0.5 antoi kyllä ihan täyttäkaistaa ja olin siihen tyytyväinen (5vuotinen asiakas!!)
Tämän hetkinen puolet kaista ei oikeen kiinnosta siitä mitä meille luvattiin.
Kysymys kuuluukin että oisiko sitä rajotinta mahdollista ottaa pois ? kyselin tuossa parilta kaveriltani noita internetin nopeuksia niin kyllä elisa ja DNA pystyy antaa täyden kaistan mitä sopimuksessa on sovittu ( 8/1 ja 10/1)
- Aamu 7. herätys oli aika paha ei muistanu oikee sanoo mitää mitä piti kysellä
Sivu 1 / 1
Voit halutessasi varmistaa Vikapalvelun kautta onko ADSL-liittymäsi nopeutta rajattu. Yhteyden saat Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeen kautta. Vikapalvelu ei soita ainakaan ennen klo 8:aa ja voit pyytää vastauksen myös sähköpostilla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.