Vaihdoin hiljattain nopeusluokkaa tarjouksen perusteella, 8 M --> 24M. 8 megan nopeus on aivan uskottava vielä mutta parin viikon seurannan tuloksena ei 24 nopeusluokka ole ollut edes puolta ilmoitetusta kertaakaan.
Normaalia on 8 - 10 nopeus. Ymmärtääkseni asian voi tarkistuttaa palveluntarjoajan puolesta, että onko fyysisesti mahdollista edes kyseinen nopeus. Modeemina päivitetty zyxelin 660.
24/1 M nopeus, fiktiota?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.