elikkä nyt kun on vikailmoitukset tehty ja viat "korjattu" niin selvisi että oisoitteeseen johon puhelimitse suostuin ottamaan 24/1mb niin ei toimi korkeammalla nopeudella kuin 7.5mb/0.8 ja nyt sitten joutuisimme maksamaan 24mb netistä vai? onko mahdollista purkaa kauppa ja ottaa 8mb takaisin? pitäisi kyllä olla, jos kerran 1/3 osa pitäis saada aina vähintään luvatusta nopeudesta.
kiitos
24/1 mb ei mahdollinen osoitteeseeni.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.