24/1 miten saisi nopeuteen 24/2 extraliittymä
Minulla on 24/1 ertra adslliittymä ja haluaisin muuttaa 24/2 liittymäksi ja olisiTW-EA510 adsl-modeemi niin mitenkä pitäisi toimia jotta saisi tuon 24/2 liittymäksi.Pitäsikös vaihtaa modeemia esim.palauttaa saamani modeemi teille ja saisikos teidän kautta uuden modeemin??Ja olen vielä vikapalveluun tehnyt kyselyn tuosta asiasta.Ja samalla on lähiverkkoyhteys 100 megaa niin mitenkä se vaikuttaa asiaan???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.