Reilut 2,5 vuotta ollut 24 megan netti. Alussa pelasi hyvin, mutta vuoden alusta nopeus ollut 4-5 megaa. Laskut tulee 24 megan netille silti. Olen kokeillut Telewelin ja zyxelin modeemia ja vaihtanut puhelinkaapelin, mutta silti ei mitään vaikutusta.
Sivu 1 / 1
Tässä tapauksessa, jos kumpikin modeemi toimii normaalisti, niissä on uusimmat ohjelmistopäivitykset ja adsl2+ käytössä ja mahdolliset johto-ongelmat on rajattu pois, kannattaa sinun tehdä liittymästäsi vikailmoitus soittamalla vikapalvelunumeroomme
0206 90101 (mpm/pvm) (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Kun soitat, sinun kannattaa olla laitteiden ääressä, jolloin voimme tarkistaa liittymän tilan puhelun aikana ja tarvittaessa välittää vikailmoituksen verkonhallintaamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
0206 90101 (mpm/pvm) (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Kun soitat, sinun kannattaa olla laitteiden ääressä, jolloin voimme tarkistaa liittymän tilan puhelun aikana ja tarvittaessa välittää vikailmoituksen verkonhallintaamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.