Skip to main content

24/1 nopeus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve,

Nostin netin nopeuden 8/1 -> 24/1. Ja kylläpä kannatti. Nyt nopeus on huimat 10m eli alle puolet luvatusta.
Kaikki robottiäänen neuvomat kikat on kokeiltu ja nopeus pysyy samana. Modeemi näyttää vaimennuksena reilut 30db että eipä taida nopeudet tästä noustakkaan. Niin ja tuon iptv:n kattelunhan voi myös unohtaa jos meinaan internettiä käyttää. Että ne myyntimiehen kauniit puheet 16-24M nopeuksista olivatkin vain satua.

3 kommenttia

  • November 8, 2010
ADSL-liittymästäsi on keskeneräinen vikailmoitus. Toivottavasti yhteyden todellista nopeutta saadaan nostettua.

  • November 10, 2010
Toivottavasti, varsinkin kun koko yhteys on ollut poikki maanantaista alkaen.
Ensin pätki yhteyttä muutamien minuuttien - tuntien välein. SNR oli -1db aina kun katkas yhteyden.
Ja nythän tuolla näyttää olevan kylmät kaapelit kiinni. Että käske sen asentajan ottaa reilusti kuparia matkaan kun lähtee ihmetteleen tuota yhteyttä.

  • November 15, 2010
Liittymäsi vikailmoitus on edelleen avoimena. Korjaus on siirtynyt paikalliselle puhelinoperaattorille.