Terve,
Nostin netin nopeuden 8/1 -> 24/1. Ja kylläpä kannatti. Nyt nopeus on huimat 10m eli alle puolet luvatusta.
Kaikki robottiäänen neuvomat kikat on kokeiltu ja nopeus pysyy samana. Modeemi näyttää vaimennuksena reilut 30db että eipä taida nopeudet tästä noustakkaan. Niin ja tuon iptv:n kattelunhan voi myös unohtaa jos meinaan internettiä käyttää. Että ne myyntimiehen kauniit puheet 16-24M nopeuksista olivatkin vain satua.
24/1 nopeus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.