Hei.
Hommasin tuon viihdepaketin vanhan 8/1 liittymän määräaikaisen sopimuksen umpeuduttua. Tuon vanhan liittymän kanssa pääsin 6-7 megaisiin nopeuksiin, eli prosentuaalisesti erinomaisesti. Vaan nyt kun teoreettinen nopeus kolminkertaistui, toteutuva nopeus jäi tasolle 11M, eli alle 50%. Vaikka en liittymältä odotakaan välttämättä edes 20M nopeuksia, niin voiko prosentuaalinen nopeus maksimista todellakin romahtaa noin rajusti teoreettista nopeutta nostettaessa?
edit: Lähinnä siis huoletta kaistan riittävyys samanaikaista nettiTV:n ja internetin käyttöä ajatellen.
24/1 nopeus (taas)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.