24/1 on 13/,5
Soneran oma nopeus testi ei yleensä mittaa nopeudeksi kuin korkeintaan 14/,7, mutta laskussa ja tilausvahvistuksessa kyllä kehutaan 24/1. Vikailmoituksen jälkeen huoltomies ei edes vaivautunut vastaamaan , mikä nopeus hänen mukaansa on käytössä. Väitti vain tietokoneen olevan vanha. Olen mitannut nopeutta neljällä tietokoneella, joista kaksi on vähemmän kuin vuoden ikäisiä. Sitten väitettiin, että modeemi on huono. Sattuu olemaan modeemi, jonka sain liittymän mukana. Vaihdon sen silti uuteen. Arvaapa muuttuiko nopeus ja paskat. Seuraavaksi en pystynyt enää kirjautamaan tälle palstalle entisillä tunnuksilla. Miksei vikapalvelu edes yritä oikeasti. IPTV nykii iltaisin enkä ole keksinyt muuta syytä kuin netin kapea kaista.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.