Toissapäivänä netin nopeus nostettu 24/1? ja samalla uus modeemi ostettu.
Ongelmana on että nopeus on 6.5/0.6 luokkaa speedtestin mukaan.
Modeemin asetuksissa kaikki arvot kohdallaan, Firmwaret päivitetty, kokeiltu laittaa wan adsl opencmd adsl2+ mutta sen jälkeen minkäänlaista yhteyttä ei saa.
Aiemmin 8/1 nopeudella nopeus oli juuri mitä pitikin ja modeemina toimi TW EA-501.
24/1 + P660H-D1
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.