- DSL Mode: Error
- IP Address: 84.248.128.226
- IP Subnet Mask: 255.255.224.0
- Default Gateway: 84.248.128.1
- VPI/VCI: 0/33
--------------------------------------
EI toimi siltaavana
Kun toimii niin toimii täydellä nopeudella mutta yhteys katkeaa parikin kertaa tunnissa dsl-valo sammuu ja yhteys on poissa yleensä minuutin, välillä ollut katki yli tunninkin. Luonani kävi tänään asentaja joka sai tuon täyden nopeuden purkin perään, kun puhelinrasiassa oli jotain vikaa. Olisiko mahdollista että vika johtuu talon omista piuhoista, eli mahdollisesti vuotava linja? Jatkopiuhani modeemilta pistorasiaan on täysin toimiva.
DSL Up 19006 kbps / 1021 kbps
Vika on ärsyttävä.
24/1 yhteys katkeaa pari kertaa tunnissa. Asentaja käynyt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.