Terve,
Elikkä tuli hommattua tuo 24/1M + koti tv. Yhteys toiminut 8 - 10M. Oli tiedossa että downi ei käytännössä tuota 24 ole, vaikkakin puhelimassa sanottiin että keskustassa ja kerrostalossa piuhat ovat sen verran lyhyet että täysillä toimii. Noh, niin tai näin. Olen ihan tyytyväinen tuohon 8 - 10M sillä laajakaista on yli 10e halvempi kuin edellinen 8/1M. Koti tv toimi hyvin. Tietenkään lataukset + TV käyttö samaan aikaan ei ole mahdollista, mutta ymmärettävää.
Nyt kuitenki viimeaikoina on alkanut sataa random disconnectia useampaan kertaan päivässä. Kaistan nopeus tippunut radikaalisti, jonka johdosta myös koti tv tukehtuu. (Kun näin käy niin tv menee valikkoon, eikä jatka kuvaa. Vaatii kanavan uudestaan näppäilyn. Todella rasittavaa. Johtunee toki digiboxista, mutta kuitenkin.) Olisi kiva tietää onko jotain hässäkkää päällä joka vaikuttaa kaistan nopeuteen?
#Sinun Internetyhteytesi nopeus on:
#2.79 Mbps
#Se tarkoittaa, että voit ladata 356.66 KB/sec. nopeudella MBnetin palvelimelta.
#Soneran mittari
#Down: 4.26Mbps, Up: 0.41Mbps
#Liittymäsi nopeus on: 1.44 Mbps
#Voit siis ladata 184.35 KB/sec. PPO:n palvelimelta.
Siinä muutamia tuloksia, eri mittareilla. P2P = n. 200 - 300KBs
Modeemi on ADSL 2/2+. Yhteydet johdolla.
24/1M. Häiriöitä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.