Otsikko kertoo oleellisen. Tarkistin modeemin asetuksista linjanopeuden, se näyttää 19 658 Kb/s in, 939 Kb/s out. Vaimennukset ovat 12db in ja 8.3db out. ADSL2+ on päällä jne...
On kokeiltu ilman puhelinvälijohtoa, ilman lankapuhelinta yms., ei vaikuta nopeuteen.
Voiko noista lukemista/seikoista nyt päätellä, ettei ongelma ole meillä kotona tai taloyhtiössä, vaan jossain muualla? Missä?
Ymmärrän kyllä, että nopeudet ovat ohjeellisia, mutta nyt ollaan käsittääkseni ihan liian kaukana takana.
LISÄYS: Modeemi on Telewell TW EA501.
24/1Mb ADSL -liittymä on käytännössä n. 6/0,5Mb
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.