24/2 extra nopeus heittelee...
24/2 extra jää aika kauas tavoitteesta. max up 2,15mb/s eli ihan ok mut down on maksimissaan 14,50 mb/s Missäköhän mahtaisi olla vika? aikasempi 10/2:sessa ei ollu mitään ongelmia eikä nopeudet heitelly. Enkä usko että modeemissakaan on mitään vikaa. Kyseessä on tällänen modeemi. http://www.edimax.com/en/produce_detail ... &pl2_id=19 Joku sitä nopeutta rajoittaa mut mikä? modeenin ja pistorasianki johto on lyhyt ja uusi että senkin voi sulkea pois vikalistasta. Epäilen että on talonjakamossa jotain häikkää...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.