Sonera Extra yhteyteni alkoi äkkiväkkiä tänään matelemaan...
Yritin käynnistää modeemin ja koneen uudestaan, mutta ei auttanut.
Soitin asiakaspalveluun ja yhteydessä ei kuulemma robotin mukaan ole vikoja.
Hyvin on toiminut aina ennen, enkä ole asennellut mitään uutta eilisen ja tämän päivän välillä.
T: koivosk
Sivu 1 / 1
Olitkin ollut jo tästä asiasta yhteydessä vikapalveluumme ja ongelma oli saatu ratkaistua. Liittymääsi oli virheellisesti tullut voimaan väärä nopeusprofiili, joka oli aiheuttanut ongelman.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.