Hei,
Liittymäni (Laajakaista Extra 24M) nopeus on viimeisen parin kolmen viikon ajan takkuillut pahasti. Nopeus on ollut maksimissaan 6 Mbit/s. Nopeustestit on suoritettu Speedtestin ja Soneran oman testerin avulla:
http://www.speedtest.net
http://www.sonera.fi/Laajakaista/Laajak ... opeustesti
Nopeustestit on tehty kone suoraan kytkettynä ADSL2+ -modeemiin. Puhelinjohtoa ei ole jatkettu eikä laitteistossa ole tehty mitään muutoksia vuoteen. Tähän mennessä liittymä on toiminut ihan ok, nopeuden vaihdellessa n. 12-18 Mbit/s.
Miten menetellään?
Jos homma ei käy pelittämään, onhan riittämätön nopeus riittävä syy liittymän irtisanomiselle?
Kiitoksia etukäteen! :)
24 Mbit/s Laajakaista Extra on max. 6 Mbit/s
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.