Tartuin Soneran tarjoukseen ja vaihdoin yhden megan liittymän 24 megaiseen kun hinta nousi vain kaksi euroa. Alkuviikosta oli kytkennät tehty ja nopeus nousi vajaaseen kahdeksaan megaan kun modeemin asetuksissa oli tavan ADSL. Kun vaihdoin asetuksista päälle ADSL2+, niin sitten modeemi ei enää saakaan yhteyttä mihinkään :( Modeemi on D-link DSL-G624T jossa uusin firmis.
Asun tosiaan maalla enkä yhtään tiedä paljonko on kuparia talosta Soneran kaappiin, mahtaako sitten olla liikaa välimatkaa. Jossain ohjeissa luki että jo liian pitkä johto seinästä modeemiin voi tehdä sen ettei ADSL2+ yhteys toimi, mites sitten kun ulkosalla johtoa on satoja metrejä?
24 megan liittymä maalla ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.