Meillä ollut useamman vuoden. Nopeudet n.200mbit - max alle 7mbit. Maksan yli 40 EUR/KK. En valita näistä nopeuksista (pitäisi puhua hitauksista) vaan varoitan muita että älkää ikinä kajotko soneran asdl:ään. Koko rahalla pelkkää ******. Siksi en valita että se on turhaa. Odotan sopimuksen loppumista joka on vielä vajaa vuoden vaikka en ole sopimusta edes tehnyt, (ilmeisesti joku normaali soneran ******). Kiertäkää kaukaa sonera.
Sivu 1 / 1
Hei uateuate,
Ikävä kuulla että yhteyden kanssa on ollut ongelmaa. Oletko ollut vikapalveluumme yhteydessä ongelman selvittämiseksi?
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voisimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kerrotko samalla mikä modeemi sinulla on käytössä?
Ikävä kuulla että yhteyden kanssa on ollut ongelmaa. Oletko ollut vikapalveluumme yhteydessä ongelman selvittämiseksi?
Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voisimme tarkistaa tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kerrotko samalla mikä modeemi sinulla on käytössä?
Joo teidän ihan itse antama modeemi TeleWell TW-EA510. Meille ***** ilmaiseksi sonera TV, joka ei ikinä ollut yhteensopiva tän modeemin kanssa. Meni hermot ja latasin koko ilmaisen sonerapaketin kaatopaikalle. Postikulutkin tällä turhalla ja ILMAISELLA paketilla oli jo 35 eur. ****** tulee silmille koko ajan. Ei myyjä sitten kertonut tarjotessa tätä ILMAISTA pakettia että ensinnäkin postikulut oli naurettavat ja että tää turha setti pitäisi vielä sopimuksen päätteeksi palauttaa. On tää järkyttävää asiakkaan *********. Nyt maksan tästä ******** yhteydestä yli 40 egee kuussa ja pitää vielä jostain hankkia nää ******** laitteet takaisin teille. Mun kännykällä täällä meillä nettinopeus on kolminkertainen (saunalahti). Meillä yksi ihminen tekee elantonsa näillä soneran yhteyksillä, ei toimi, pelkkää kuraa. KIITOS SONERA. ****** . Oikeesti, miten tästä ******** pääsee eroon? Ei mitenkään kun on joku ****** sopimus.
Hei uateuate,
Pahoitteluni saamastasi kokemuksesta myös myyntitilanteen suhteen. Voisimme kuitenkin auttaa sinua asian suhteen paremmin jos lisäät asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsemme tutkimaan ja selvittämään tilannetta tarkemmin.
Pahoitteluni saamastasi kokemuksesta myös myyntitilanteen suhteen. Voisimme kuitenkin auttaa sinua asian suhteen paremmin jos lisäät asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsemme tutkimaan ja selvittämään tilannetta tarkemmin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.