24 toimii max 3mbit/s nopeudella?mikähän mahtaa olla vikana?aikaisemmin toiminut kuitenkin jotain 8-12mbit/s
luokkaa.modeemi on a-link rr24ap(+i) ohjeitten mukaan on asetukset laitettu määrättyyn tilaan ja toki koitettu muitakin asetuksia nyt on purkki autom asetuksilla.
ihan sama mitäs kautta mittaan olise sitten http://www.sonera.fi/laajakaista/laajak ... opeustesti tai
ftp://ftp.funet.fi/ niin nopeus on aika likellä samaa luokkaa.
onko sen annex a oltava päällä kun en modeemin asetuksista löydä kuin annex m2 ja annex m2+ parametrit
valittavissa?
24 toimii max 3mbit/s nopeudella?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.