Hei. Huomasin vanhoja sähköposteja selatessani, että kiinteä nettisopimukseni oli muutettu määrä-aikaiseksi 24kk kestoiseksi, vaikka puhelimitse sovimme sopimuksen jatkuvan aina kuukauden kerrallaan, kunnes irtisanon sen.
En halua, että olen sidoksissa näin pitkään sopimukseen tahtomattani, koska en tiedä tarvitsenko kiinteää yhteyttä enää pitkään.
Kuinka saan muutettua sen sellaiseksi, kuin oli tarkoitus?
Sivu 1 / 1
Moi smurffistrato,
Lisäätkö profiiliisi asiakasnumerosi, katsotaan mitä tässä on oikein tapahtunut!
Lisäätkö profiiliisi asiakasnumerosi, katsotaan mitä tässä on oikein tapahtunut!
Profiiliin päivitetty asiakasnumero.
Ja toinenkin ihmetyksen aihe: Olen antanut olevinaan luvan myös mainoksien lähettelyyn spostiini... postini täyttyy tätänykyä Soneran yhteistyökumppanien mainoksista, joten saattaa tärkeämmätkin hukkua sinne sekaan.
Tähän myöskään en ole antanut lupaa... ?
Tähän myöskään en ole antanut lupaa... ?
Vinkki: avaa toinen sähköpostilaatikko (jos mahdollista) ja ohjaa mainospostit sinne.
smurffistrato, asiakaspalvelustamme on lähetetty sinulle viesti asiaan liittyen, tulihan se perille?
Viesti tuli perille, kiitos asian pikaisesta selvittämisestä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.