Skip to main content

24kk sopimus

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei. Huomasin vanhoja sähköposteja selatessani, että kiinteä nettisopimukseni oli muutettu määrä-aikaiseksi 24kk kestoiseksi, vaikka puhelimitse sovimme sopimuksen jatkuvan aina kuukauden kerrallaan, kunnes irtisanon sen.
En halua, että olen sidoksissa näin pitkään sopimukseen tahtomattani, koska en tiedä tarvitsenko kiinteää yhteyttä enää pitkään.
Kuinka saan muutettua sen sellaiseksi, kuin oli tarkoitus?

6 kommenttia

  • September 4, 2014
Moi smurffistrato,
Lisäätkö profiiliisi asiakasnumerosi, katsotaan mitä tässä on oikein tapahtunut!

  • September 4, 2014
Profiiliin päivitetty asiakasnumero.

  • September 4, 2014
Ja toinenkin ihmetyksen aihe: Olen antanut olevinaan luvan myös mainoksien lähettelyyn spostiini... postini täyttyy tätänykyä Soneran yhteistyökumppanien mainoksista, joten saattaa tärkeämmätkin hukkua sinne sekaan.
Tähän myöskään en ole antanut lupaa... ?

  • September 4, 2014
Vinkki: avaa toinen sähköpostilaatikko (jos mahdollista) ja ohjaa mainospostit sinne.

  • September 5, 2014
smurffistrato, asiakaspalvelustamme on lähetetty sinulle viesti asiaan liittyen, tulihan se perille?

  • September 5, 2014
Viesti tuli perille, kiitos asian pikaisesta selvittämisestä.