Skip to main content
Jos teen 24 kk:n sopimuksen tämän hetkisillä tarjouksilla, ja minulle tulee muutto tämän 24kk aikana, eikä Sonera pysty tarjoamaan vastaavaa nopeutta samaan hintaan uudessa paikassa ja näin ollen sopimus katkeaa, niin joutuuko maksamaan takautuvasti tästä sopimuksesta saatua hyötyä (eli yhteyksen normaalihinnan tältä ajanjaksolta) vai katkeaako yhteys ilman lisämaksuja?
Jos hankin nykyiseen asuntooni määräaikaisella 24kk sopimuksella laajakaista extran, mitä tapahtuu, jos muutan kesken sopimuskauden uuteen osoitteeseen, johon extraa ei ole saatavissa? Onko edellä mainitussa tilanteessa mahdollista irtisanoa sopimus? Aiheutuuko purkamisesta kustannuksia?
Mikäli extra on saatavissa uuteen osoitteeseen, liittymän hinta ja sopimuskausi pysynevät ennallaan? Mitkä ovat tällaisessa tilanteessa osoitteen vaihtumisesta aiheutuvat kustannukset? Olen ajatellut hankkivani liittymän, jonka nopeus on 10 Mbit/s / 2 Mbit/s.
Jos liittymää ei pystytä tarjoamaan uuteen osoitteeseesi samoilla ehdoilla, on sopimuksen purkaminen mahdollista. Tällaisessa tilanteessa on kuitenkin mahdollista käyttää hyväksi uusi tarjous ja jatkaa asiakkaanamme uuden tarjouksen myötä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa