Onkohan näissä 24M-liittymissä nyt jotain ongelmia Hyvinkään alueella? Ilman mitään muutoksia tämä 24M-liittymän teholliseksi nopeudeksi tulee esim tällä hetkellä 2,2M/0,6M eli noin 1:10 maksimista.
Ei tämä koskaan nopeampi kuin 15/1 ole ollut, mutta tämä on jo sellainen nopeus, että mikään video ei enää toimi ja työn tekeminenkin alkaa olemaan vaikeaa.
Niin, ja modeemi näyttää n. 14M/0,9M -yhteyttä eli siitä ei pitäisi kiikastaa.
Harmi, kun on monopolialue, niin ei pysty tilaamaan keneltäkään muulta. Tosin nyt jo 3G -tikkukin olisi nopeampi.
24M/1M hidastelee, nopeus 1/10 luvatusta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.