Jeps eli meillä on 24 megan netti. ja siitä maksetaan. max nopeus ei ikinä ole yli 14.5mbit/s.
Onko vika kantaverkossa loimaalla? Aluksi en luottanut talon vanhoihin puhelinkaapeleihin, joten vaihdoin ne yhteen ainokaiseen joka tulee suoraan tietokonenurkkaukseeni. Ainoastaan yksi pistoke, joten ei pitäisi mennä kaistan kappaleiksi.
24M loimaalla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.