Skip to main content

24M loimaalla

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Jeps eli meillä on 24 megan netti. ja siitä maksetaan. max nopeus ei ikinä ole yli 14.5mbit/s.
Onko vika kantaverkossa loimaalla? Aluksi en luottanut talon vanhoihin puhelinkaapeleihin, joten vaihdoin ne yhteen ainokaiseen joka tulee suoraan tietokonenurkkaukseeni. Ainoastaan yksi pistoke, joten ei pitäisi mennä kaistan kappaleiksi.

2 kommenttia

  • November 29, 2011
Hei mac!
Laajakaista ADSL -liittymässä nopeus on mainittu maksiminopeus, mutta vähintään kolmasosan tästä nopeudesta. Ohjeita liittymän tarkistamiseen löydät täältä. Voit myös tarvittaessa olla yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 0206 90101 tai jättämällä palvelupyynnön Omilla Sivuilla.

  • November 29, 2011
Hilda kirjoitti:
Hei mac!
Laajakaista ADSL -liittymässä nopeus on mainittu maksiminopeus, mutta vähintään kolmasosan tästä nopeudesta. Ohjeita liittymän tarkistamiseen löydät täältä. Voit myös tarvittaessa olla yhteydessä Tekniseen Asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 0206 90101 tai jättämällä palvelupyynnön Omilla Sivuilla.

Tai voit vaihtoehtoisesti irtisanoa liittymäsi ja olla ärsyyntymättä katteettomista (kuitenkin sopimuksen puitteissa olevista) lupauksista.