Nettiyhteyteni on 24 megainen, mutta ei ole ikinä antanut yli 12m ja latausnopeus on ollut max 1,3mbit/s.
Modeemini on telewell ea-501 ja ohjeissa sanotaan maksimi nopeudeksi 24m.
Usko on jo mennyt siihen, että nopeus jotenkin tuosta nousisi. Vikapalveluun ajattelin ilmoittaa, mutta "turha" asentajakäynti maksaa yli 80e ja en haluaisi turhasta maksaa.
Mitä minä voin itse tehdä ennen kuin saan asentajan käymään ilmaiseksi?
Kannattaisiko modeemi ajaa tehdasasetuksille ja firmware päivittää?
Koneen ja modeemin välillä in kyllä n. 5 metrin jatkojohto, mutta nopeus on sama ilmankin sitä.
24m netti = 12m?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.