Sonera ilmoitti asiakastiedotteella, että laajakaista nopeus nousee 2M -> 8M ja hinta laskee 1.7.2010 alkaen.
Asiakastietojen ja nopeustestin mukaan yhteys on edelleen 2M/0,5M, mutta laskeeko edes liittymän kuukausimaksu?
Sivu 1 / 1
kyllähän nämä hinnat ovat älyttömiä, varsinkin harvaan asutuilla seuduilla...
mullaki on 2Mt ja hinta on 45€/kk...pitänee alkaan vakavasti miettimään muita vaihtoehtoja.
mullaki on 2Mt ja hinta on 45€/kk...pitänee alkaan vakavasti miettimään muita vaihtoehtoja.
Raimo
Toivottavasti et ole tehnyt samaa virhettä kuin minä aikoinaan eli alkanut käyttämään Soneran sähköpostiosoitetta.
Sonera on niin tyly että osoite lakkaa toimimasta samalla kuin liittymäkin eikä siinä mikään auta!
Esim. Elisalla sähköpostiosoitteen pystyy säilyttämään (korvausta vastaa), vaikka irtisanoo liittymän.
Olenkin hankkinut osoitteen IKI-ry:ltä ja aloittanut siirtymisen sen käyttäjäksi.
Kun olen kaikille saanut kerrottua uuden iki-osoitteeni ei sähköpostiosoitteeni ole sidoksissa mihinkään operaattoriin. Sen jälkeen on helppo vaihtaa operaattoria ja valita aika edullisin.
Toivottavasti et ole tehnyt samaa virhettä kuin minä aikoinaan eli alkanut käyttämään Soneran sähköpostiosoitetta.
Sonera on niin tyly että osoite lakkaa toimimasta samalla kuin liittymäkin eikä siinä mikään auta!
Esim. Elisalla sähköpostiosoitteen pystyy säilyttämään (korvausta vastaa), vaikka irtisanoo liittymän.
Olenkin hankkinut osoitteen IKI-ry:ltä ja aloittanut siirtymisen sen käyttäjäksi.
Kun olen kaikille saanut kerrottua uuden iki-osoitteeni ei sähköpostiosoitteeni ole sidoksissa mihinkään operaattoriin. Sen jälkeen on helppo vaihtaa operaattoria ja valita aika edullisin.
Vilee: ADSL-liittymäsi nopeusluokka on edelleen 2M/512k eikä liittymän hinnassakaan ole tapahtunut muutosta 1.7.2010 voimaan astununeen ALV-korotuksen vaikutusta lukuunottamatta (korotus liittymäsi kohdalla 0,28 euroa/kk).
Ilmeisesti olet saanut nopeuden nostosta kertovan kirjeen, joten kannattaisi ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun jotta mahdollinen puuttuva nopeuden nosto ja liittymän hinnan päivitys tulee tehdyksi. Ei tiedä miksei liittymällesi ja sen hinnalle ole tehty muutoksia.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ilmeisesti olet saanut nopeuden nostosta kertovan kirjeen, joten kannattaisi ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun jotta mahdollinen puuttuva nopeuden nosto ja liittymän hinnan päivitys tulee tehdyksi. Ei tiedä miksei liittymällesi ja sen hinnalle ole tehty muutoksia.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Mielenkiintoista!
T. Tapio/Soneran asiakaspalvelu kehottaa ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluun asian selvittämiseksi!!!
Mistähän sen Asiakaspalvelun löytää, joka tietää jotain.
T. Tapio/Soneran asiakaspalvelu kehottaa ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluun asian selvittämiseksi!!!
Mistähän sen Asiakaspalvelun löytää, joka tietää jotain.
Vilee kirjoitti: Mielenkiintoista! T. Tapio/Soneran asiakaspalvelu kehottaa ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluun asian selvittämiseksi!!! Mistähän sen Asiakaspalvelun löytää, joka tietää jotain.
Keskustele ja kysy - palstan kautta emme tee liittymiin nopeuden nostoja tai muitakaan muutoksia, mutta Asiakaspalvelun numerossa 0200 17000 asia hoituu.
Vastaavia tapauksia on ollut muutama muukin eli asiakas on saanut automaattisesta nopeuden nostosta kertovan kirjeen, mutta jostain syystä muutosta liittymän ei ole tehty.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera Asiakaspalvelu ilmoitti 7.7.2010 uuden nopeusluokan olevan voimassa 8.7.2010 lähtien.
Näinhän sen pitääkin toimia. Riippumatta siitä mitä kautta Sonera saa tietoonsa oman virheensä, pitää sen pyrkiä korjaamaan virhe mahdollisimman nopeasti ilman että asiakkaan tarvitsee siitä erikseen ilmoittaa.
Kiitokset T.Tapiolle Asikaspalvelusta ainakin kysymyksiin vastaamisesta.
Näinhän sen pitääkin toimia. Riippumatta siitä mitä kautta Sonera saa tietoonsa oman virheensä, pitää sen pyrkiä korjaamaan virhe mahdollisimman nopeasti ilman että asiakkaan tarvitsee siitä erikseen ilmoittaa.
Kiitokset T.Tapiolle Asikaspalvelusta ainakin kysymyksiin vastaamisesta.
Vilee: ADSL-liittymäsi nopeus on nostettu eilen illalla eli viikko myöhässä ilmoitetusta. Hyvät uutiset ovat että nopeuden moninkertaistumisesta huolimatta liittymän kuukausimaksu pieneni muutaman euron. Alempi hinta näkyy heinäkuun laskusta alkaen eli ei vielä seuraavassa mutta sitä seuraavassa laskussa (jälkikäteislaskutus).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.