Olen harkinnut sekä puhelin- että vapaa-ajan asunnolla sijaitsevan 3g/miniläppärin yhteyden vaihtoa varsinkin nyt kun tarjoamanne 3,6 mb/3g sopimus 2 vuoden määräaikaisena näyttää houkuttelevalta.
En tarvitse mokkulaa koska koneessani on sim-korttipaikka ja laite on jopa suunniteltu toimimaan ilman ulkoista mokkulaa. Lisäksi usb-liittymään liitettävä mokkula veisi jonkun tarpeellisen lisälaitteen tilan ja haluaisin eroon tarpeettomista välineistä.
Kysymys kuuluu: voiko liittymän hankkia ilman mokkulaa eriteltyyn 9,90 euron hintaan vai onko se jollain tavoin sidottu vain mokkulaan?
3,6 mb:n 3g tarjousliittymä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.