Asiakkaallani on Soneran nettitikku 8Huawei E1552) ja tuntuu Huittisten keskustassa nopeus olevan hiukan tuota vanhanajan modeemia kehnompi.......
Myin hänelle uuden koneen win 7:lla, ja tuntui toimivan siinä vielä hitaammin, kuin vanhemmassa win vista-koneessa.
Mobile partneri-softa asentui normaalisti kumpaiseenkin.
Onko joku asetusvika?
Nettiin siis pääsee ja yhteyden muodostaa joka kerta.
3 G Huitisissa???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.