Hei,
Puhelimeni (samsung galaxy SII) 3G lakkasi tyystin toimimasta kaksi päivää sitten, eikä suostu yhdistämään verkkoon enää. Missä vika? En viitsisi maksaa jostain mikä ei edes toimi kunnolla.
Sivu 1 / 1
Hei!
Oletko käynnistänyt puhelimen uudestaan?
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymän tilanteen . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
//Katariina
Oletko käynnistänyt puhelimen uudestaan?
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymän tilanteen . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
//Katariina
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.