Eli minulla on jo reilun vuoden ollut Soneralta tällainen 3G läppäripaketti integroidulla sim-korttipaikalla.
Nykyään liittymän nopeus on ~0,36M download/~0,25M upload ja ping tyypillisesti jotain 180-300 väliltä.
Liittymän luvattu maksiminopeus oli sopimusta tehdessä 3,6M ja nykyään todellisuudessa vain 10% siitä.
Mielestäni tämä menee jo yli sallitun vaihteluvälin. Lisäksi yhteys pätkii joskus monta kertaa päivässä ja asun Helsingin Pitäjänmäellä eli kyllä tänne pitäisi 3G verkon yltää.
Vielä pari kuukautta sitten latausnopeus oli 1-2,5M mutta nykyään sekin jää tuohon ~0,36M mittarista ja mittaushetkestä riippumatta.
Onko tällaisessa tilanteessa mahdollista purkaa jäljellä oleva 10kk sopimus tai vaihtaa kiinteään laajakaistaan?
T.Marko
3G läppäripaketti. Todellinen nopeus vain 10% luvatusta max.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.