Acer 3G -miniläppärin mukana tulee MS Office 2007 home and Student. Tuota pakettia ei saa käyttää yrityskäytössä.
Microsoftilla on esim. Office 2007 Basic, mutta se on saatavana vain OEM-pakettina, siis uuden koneen mukana toimitettavana.
Mitä ratkaisua tarjoaisitte, kun yrityksessä olisi tarkoitus käyttää miniläppäriä ja Office-pakettia laillisella lisenssillä?
3G-miniläppäri + Office yrityskäyttöön
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.