Skip to main content
Hankin uuden tietokoneen ja en saa 3G modeemia asentumaan siihen mitenkään.
Modeemina on ZTE mf636+

Kone on uusi HP:n kannettava, ja siinä on se uusi windows.
Soneran nettisivuilta löytyy ajuripäivitys ZTE nettitikkuun Windows 7:lle. Kuinka sen sitten saa imuroitua kun yhteys ei toimi on sitten toinen juttu. Samalla yhteydellä millä viestinkin kirjoitit?

http://www5.sonera.fi/ohjeet/index.php? ... aajakaista

Ja sivun alalaidasta päivitys ja ohjeet.
VMJ kirjoitti:
Soneran nettisivuilta löytyy ajuripäivitys ZTE nettitikkuun Windows 7:lle. Kuinka sen sitten saa imuroitua kun yhteys ei toimi on sitten toinen juttu. Samalla yhteydellä millä viestinkin kirjoitit?

http://www5.sonera.fi/ohjeet/index.php? ... aajakaista

Ja sivun alalaidasta päivitys ja ohjeet.


Kiitos tästä.

Sopiikos kysyä, että kuinka muuten löysit tuon sivun =)

Googlen ja Soneran haku ei kumpikaan sitä löytänyt, mutta siellä olevan PDF tiedoston kylläkin jossa tuohon tiedostoon viitattiin.

Logiikan avulla en myöskään onnistunut sivuilla sompailemalla onnistunut löytämään.

Soneran sivusto on yhtä hyvä kuin tuo 3.6Meganen "laajakaistakin" 🙂 Jos oikein on kiire joskus nettiin, niin lainaan velipojan selvästi nopeampaa nettiä (eli 1 megasta Saunalahden nettitikkua).
Hei,

ja kiitoksia palautteesta. Liikkuva Laajakaistan ohjesivut ovat tällä hetkellä pyritty nostamaan entistä selkeämmin esille. Tällä hetkellä voit siirtyä esimerkiksi Ohjeet ja vinkit -palvelun etusivulta valitsemalla Laajakaista ja edelleen Liikkuva Laajakaista.

Samoin laajakaistaa koskettavien ohjeiden oikeassa laidassa on linkkivalikko, josta löydät myös linkin sivulle Liikkuva Laajakaista.

Palveluun on nyt myös lisätty hakua helpottavia ohjaussanoja, jolloin esimerkiksi hakiessasi sivua ZTE, sinut ohjataan kyseiselle Liikkuvan laajakaistan ohjesivulle. Samoin linkki päivitystiedostoihin on lisätty Laajakaistan pääsivulle oikeaan laitaan.

Palaute sivujen käytettävyydestä ja opastuksien loogisuudesta on aina tärkeää ja sitä pyrimme hyödyntämään parhaamme mukaan. Toivommekin, että saisimme aiheesta jatkossa aktiivisesti palautetta ja kehitysideoita palvelun keskustelualueella.

T: Toni
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava

Vastaa