Skip to main content

3g verkko ja laajakaista

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! Olen huomannut, että teidän 3g-verkkonne ei ole toiminut noin 2 viikkoon kunnolla?
Puhelimessa ei toimi ollenkaan 3g-verkko eikä nettitikussakaan. Molemmissa näyttää, että lähettää dataa, muttei vastaanota yhtään. Ainoastaan, kun tulee Hdspa niin alkaa toimimaan kunnolla. Ja myös tämä teidän kiinteä laajakaistanne on syöpää... Nopeus on 1 meganen ja ping saattaa nousta 200, kun kolme tietokonetta samalla vaivaisella megasella netillä on ja kun teidän lähettämä modeemikin mikä tuli ilmaiseksi mukana on tuollainen paska, joka ns. jakaa nettiyhteyden kolmelle eli ping nousee helposti yli 200 ja nettiyhteys hidastuu. Kehtaatte jopa veloittaa tästä tuskasta 11e/kk vaikka ns. paremmalla alueella asuvilta otatte tupla hinnan ja 10 tai 8 kertaa nopeamman netin? Ironian määrä Soneralla on valtava.
Ja kaiken lisäksi parasta tässä on se, että täällä on ollut jo ainakin 6 vuotta se pelkkä meganen nettiyhteys ja te vedätte jo 70 km päässä valokuituja ja kaikenlaisia muita hienoja vipstaakkeleja.
Voisitte oikeasti aloittaa panostamaan meidän syrjä kyläläistenkin yhteyksiä...

T: Pettynyt asiakas

Ja se vielä mainittakoon, että muillakin on ollut tuon 3gn kanssa ongelmia täällä päin...

Ps. Helsingin herrat, jos vain tulisitte tänne.. http://goo.gl/maps/nDN5J

Pps. Nautitaan League of Legendsiä näillä nopeuksilla ja pingeillä <3 http://aijaa.com/AZLWba

ps. http://aijaa.com/AZLWba

4 kommenttia

  • December 27, 2012
Hei Goira! Länsi-Suomessa ja Pirkanmaan alueella on tällä hetkellä isompaa vikaa 3G-yhteyksissä. Ymmärrän, että tilanne varmasti harmittaa. Hyvä uutinen on, että asia on tiedossamme ja teemme parhaamme, jotta vika saadaan korjattua mahdollisimman pian. Lisätietoja löydät häiriötiedotteestamme.

Lisäisitkö vielä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), jotta voimme tarkistaa kiinteän laajakaistan tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille ja se löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • January 26, 2013
Nyt laitoin asiakasnumeron tuonne profiiliin, jotta voit katsoa saako tänne nopeampaa. Toivottavasti vastaat mahd. pian.

  • January 28, 2013
Hei Goira,

Tarkistelin liittymäsi saatavuustiedot ja näyttäisi että sen mukaan nykyinen nopeutesi on maksimi jota sinne voidaan toimittaa.

Mutta linja-arvojen perustella mahdollisesti voisi nopeampikin yhteys toimia, mutta aivan varmuudella en vielä osaa sanoa.

Selvitän asiaa ja ilmoittelen heti kun saan tarkempaa tietoa.

  • January 29, 2013
Hei Goira,

Sain vastauksen alueesi maksimiyhteysnopeuteen ja tilanne on se että 1M on maksimi minkä tällä hetkellä voimme sinulle tarjota.