3g verkon ongelmia
Ostin tele fnlandilta iphonen ja liittymän joka toimii soneran verkossa. Ongelma on se, että vaikka asun seinäjoen keskustassa jossa 3g verkko on täydet 5 pykälää niin sillä ei vaan pääse nettiin, mutta välillä se toimii normaalisti (itsellä vielä täysnetti). Tätä on jatkunut jo muutama päivä, muuten se ei haittaisi mutta esim. Videoita ei voi katsoa koska ilman 3gtä laatu on niin huono ettei siitä oikeen selvää saa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.