Mitäköhän tapahtui, tikku ei löydä enään edes manuaalisesti 3g verkkoja. Koitin toisella tikulla ja omalla sim-kortilla niin toimii moitteetta.
Omituista, palasin reissulta kotiin jossa ei tikkuni toiminut ja laitoin tikun kotona jälleen kiinni taas näkyy 3G verkot??? Miksei tikku löydä muualla 3g verkkoa kun "koti" mastosta.
Sivu 1 / 1
Ongelman selvittämiseksi, kannattaa olla yhteydessä matkapuhelinpuolen vikapalveluumme, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm). Valitse numeroon soittaessasi numerovalinta 1: "matkapuhelin-, liikkuva laajakaista- ja nettitikkuasiat", jolloin puhelu ohjautuu oikealle taholle.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.