Hei
Minulla on Soneran mobiililaajakaista ja nettitikkuna ZTE 636+
Kesän ajan on 3g-yhteys täällä Himangan suunnalla pelannut pääosin hyvin
kunnes muutama päivä sitten alkoi tökkimään.
Ensin yhteys alkoi katkeilemaan miten sattuu ja välillä kun
yritin yhdistää nettiin, pukkasi vain virheilmoitusta: Yhteyden muodostaminen
etätietokoneeseen epäonnistui...
Tällä hetkellä nettiin tuntuu pääsevän vain todella hitaalla gprs-yhteydellä.
Missä mahtaa olla vika? Onko viime päivien ukkosilla osuutta asiaan, onko vika
nettitikussa vai mikä mahtaisi olla homman nimi?
- Ana
3G-yhteys katosi ja netti pätkii pahasti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.